دریای زندگی

کفشهایم را می پوشم و در زندگی قدم می زنم ... من زنده ام و زندگی ارزش رفتن دارد ... آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم گوش ناامیدی را کر کند ... زندگی به سادگی رفتن است ! به همین راحتی ... زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...

دریای زندگی

کفشهایم را می پوشم و در زندگی قدم می زنم ... من زنده ام و زندگی ارزش رفتن دارد ... آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم گوش ناامیدی را کر کند ... زندگی به سادگی رفتن است ! به همین راحتی ... زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...

گروه تلگرام


سلام

متن زیر درخواستی است که خواهر خوبمون " پونه خانم عزیز" توی وبلاگشون مطرح کردن و من اونو عیناً اینجا نقل میکنم تا مورد توجه دوستان عزیز واقع بشه و عزیزانی که تمایل دارن به وبلاگ پونه خانم رفته و شماره بدن .

طبیعتن انصراف از گروه هم به راحتی امکان پذیره ...

و اما متن پست مورد نظر در وبلاگ پونه خانم :

چند روز پیش من توی وبلاگ عمو بهمن پیشنهاد دادم یه گروه توی تلگرام درست کنیم تا دیگه مثل اینبار که بلاگفا خراب شد دوستامونو گم نکنیم . یعنی تنها هدف این گروه همینه و با توجه به اینکه توی تلگرام شماره اعضای گروه  برای بقیه مشخص نمیشه  (البته به غیر از مدیر گروه که بنده باشم و قول میدم زنگ نزنم فوت کنم )یه مقدار راحت تر این موضوع رو  افراد می پذیرند . متاسفانه اونجا زیاد مورد استقبال واقع نشد این پیشنهاد ! حالا من تصمیم گرفتم این پیشنهاد رو توی وبلاگ خودم مطرح کنم کسانی که تمایل دارن توی این گروه عضو بشن بعد از خوندن قوانین گروه در صورت تمایل شمارشونو به شکل پیغام برام بذارن و اگر برای اسم گروه پیشنهادی دارن بنویسند .


قوانین گروه:

1- صحبت کردن ،چت و مکالمات دو نفره  در محیط گروه ممنوع می باشد.

2-ارسال جک و لطیفه هایی که حاوی مطالب توهین آمیز به قومیت ها است ممنوع می باشد.

3-ورود افراد زیر 18 سال ممنوع (البته مدیر گروه که بنده باشم یک استثنا است)

4-عضوگیری بدون هماهنگی مدیر گروه ممنوع می باشد

5-گذاشتن پیام خصوصی برای سایر اعضای گروه در صورت عدم تمایل این افراد ممنوع می باشد و در صورت اعلام عدم رضایت  فرد ، لطفا از گذاشتن پیام خصوصی خودداری فرمائید.

توجه داشته باشید مدیر گروه گوش متخلفینو پخ پخ ...گفته باشم

در ضمن گروه مختلطه بنابراین اگر تمایل به عضویت در گروههای مختلط را ندارید حواستون باشه ! خواهرا و آقایون داداشا حواستون به حجابتونم باشه 

خانوما تو رو خدا نترسید بیایید تو گروه منو تنها نذارید اینطوری مجبورم کلا بی خیال گروه بشم خواهش می کنم

نظرات 14 + ارسال نظر
آوا27 پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 17:42 http://Gravatar.com

منم میخوام عضو شم باید چکار کنم

سلام آوا خانم عزیز
خوشحال میشیم از داشتن دوست جدیدی چون شما .
برای پیوستن به اعضاء این گروه کافیه به وبلاگ مدیر گروه ( که لینک وبلاگشون در لیست دوستام به نام " پونه خانم " وجود داره ) تشریف ببرین و شماره تلفن همراهتونو به ایشون بدین و شمارو عضو کنن .
اینم بدونین که اعضاء این گروه که از سرتاسر ایران و بعضن یکی دو کشور دیگه تشکیل شدن توی مسائل اجتماعی با هم گپ و گفت دارن وبقیه ساعات کنار هم بودن رو به شوخی و طنز باهم میگذرونن .

علی امین زاده سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:54 http://www.pocket-encyclopedia.com

یک بار برای امتحان از طریق تلگرام یکی از بچه ها شماره ام رو ثبت کردم اما اصلاً از محیطش خوشم نیومد.
بعید می دونم فعلاً در این برنامه های اجتماعی عضویتی داشته باشم. نوشتن طولانی و سرچ کردن در لابلای متون قدیمی و دیدن آرشیو چند ساله ی ویلاگها را بیشتر دوست دارم.

جناب امین زاده عزیز
حقیقت اینه که منم زیاد با این پدیده میانه خوبی ندارم ...
اول اینکه بشدت آدمهارو سطحی نگر میکنه ...
بشدت اعضاء رو تنبل میکنه در حدی که حتی متن ارسالی خودش رو یه بارهم تا انتها نمیخونه ...
بشدت آدمهای این گروه ها از خوندن متنهای طولانی و عمیق گریزان میشن ...
آدمهای وابسته به این گروه ها اهل تحقیق و بررسی نیستن و دشون میخواد اولین نفری باشن که یه موضوع رو برا بقیه ی گروه ها منتشر میکنن و لذا پیام دریافتی رو بدون کمترین بررسی و حتی فکر کردن برای بقیه گروه ها منتشر می کنن .
متاسفانه به دلیل نداشتن فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز و روابط بالای اجتماعی ، در بسیاری از این گروه ها کار به اختلاف و بد و بیراهه گفتن کشیده شده و به نوعی جنگ و دعواهای خونوادگی عمومی تر و گسترده تر شده .....

دوست عزیز و گرامی
ببخش اگه پرگوئی کردم و زیره به کرمان بردم ...

پونی جمعه 12 تیر 1394 ساعت 11:50 http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود

با این کار ها آخرین میخ بر تابوت اصل... ببخشید! بلاگستان
رو می کوبید ولا غیر

و من ا.. التوفیق

سلام و صد دورود بر پونی جان بسیار عزیز و گرامی
پونی جان ، چقدر خوشحال شدم از دوباره دیدنت
راستش وقتی کامنتهات رو توی وبلاگ " سهیلا خانم" میدیدم دلم میخواست بهتون سلام بدم ولی میترسیدم معنی و مفهوم سلام این باشه که پونه جان چرا به من سر نمی زنی ؟؟؟
چون اصولن دوست ندارم کسی رو وادار به کاری بکنم ....
بگذریم ...
از اینکه منو مورد لطف خودتون قرار دادین ممنونم
و در مورد اون هشدارتون ، باید بگم حق با شماست . سعی میکنم اون پیشگوئی شما محقق نشه انشاالله .

زبله چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:13 http://lee-aad.blogsky.com

شاید باور نکنی ولی باور کن..حالا بوگو چی؟؟
نگو چی که خودمم نمیدونم چیرو باید باور کنی

سلام زبله خانم عزیز
جالبه ! کامنتهاتم مثه خودت پر رمز و رازن
نگی چه رمزی و چه رازی که خودمم نمیدونم چه رمز و رازی ...

sania چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 13:25 http://saniavaravayat.blogsky.com

سلام عمو بهمن من تلگرام دارم . اما هنوز گروهی عضو نشدم .... اگر مشکلی بود بهم خبر بدین . ممنونم

سلام سانیای عزیز
اتفاقن پونه خانم میگفتن که براتون پیام دادن البته بصورت اس ام اس و ازتون درخواست کرده بودن که اگه تلگرام ندارین اونو نصب کنید .
من بهشون میگم که دوباره جستجو کنن .
مطمئنن هستم بودن در اون فضای مجازی خیلی برا روحیه تون مفید خواهد بود .
برا من که خیلی خوب بودانشاالله شما هم خوشتون بیاد .

مهربانو چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 01:30 http://baranbahari52.blogsky.com

سلام داداش بهمن خودمون

سلام بر خواهر خوب و همیشه مهربونم بانو مهربانو
ممنون که مثل همیشه چون کـــــــــــــــــــــــوه پشت سرم هستی و مواظبم

غریبه سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 12:13

سلام بر عمو بهمن عزیز و
حداقل سن هفده و یک حداکثر هم بگذارید تا ببینیم ما پیر مردها هم می توانیم با نوه هامون جز گروه باشیم یا نچ؟

غریبه جان عزیز و گرامی
منو شما که خدارو شکر جزء هفده ساله های گروه هستیم ...
هرکی هم قبول نداره بیاد و با ما مچ بندازه ببینیم مچ کی میخوابه ...
تازه خیلی هم دلشون بخواد که ما توی جمعشون باشیم
و واقعن هم دلشون میخواد .
منم از خدا میخوام که عزیزی چون شما در کنار ما باشه .
اگه بهمون افتخار بدین میتونی تشریف ببری توی وبلاگ پونه خانم که آدرس وبلاگش توی لیست دوستانم هستش و شماره تو براش بذاری .
یا اینکه توی تماس با من شماره ت رو برام بذاری تا بهش بدم ...
ممنون از محبت و همراهیتون دوست خوبم

sania سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 09:18 http://saniavaravayat.blogsky.com

سلام عمو بهمن من وبلاگ پونه خانم را ندارم شمارم واسه شما میذارم

سلام سانیای عزیز و گرامی ، خواهر خوب و مهربونم
ممنون که اعتماد کردین و شماره تونو دادین .
شماره رو برای پونه خانم ارسال کردم . انشاالله با نصب برنامه ی تلگرام روی گوشیتون از امروز یا شایدم از فردا ارتباط برقرار میشه .
انشاالله از بودن در کنار هم نکات مثبت زندگی رو یاد بگیریم

آزاده سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 08:47

سلام نماز و زوزهاتون قبول متأسفانه یا خوشبختانه من از این تکنولوژی های وایبر و تلگرام ندارم من قطعا نمیتونم تو گروه باشم اما اگه مطلب خوب و مفیدی تو گروه عنوان شد عمو جون لطفا مثل همیشه اینجا بزارید تا منه از تکنولوپی بدور هم بتونم بخونم لطفتون مستدام باشه الهی آمین التماس دعا بسیار بسیار زیاد

سلام بر آزاده ی عزیز و گرامی امیدوارم از شما هم قبول باشه این روزها و این ایام مبارک کاش شما هم میتونستین به جمع دوستان عزیز ملحق میشدین . خدارو شکر تا حالا همه خواهرای عزیزی هستن که توی وبلاگای مختلف از دور همدیگه رو میشناسیم و فقط مرد این مجموعه من هستم که دیگه منم مثه خواجه ی حرمسرا ، محرم همه ی دوستان عزیز شده ام خدارو شکر چشم . اگه مطلبی مناسب بود سعی میکنم اونو اینجا منتقل کنم ... ضمنن این منم که محتاج به دعای شما خواهر خوبم هستم . و منم همیشه دعای گوی شما عزیزان هستم . اگه قابل باشم .

زرین سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 05:30

منم هستم شمارمو ارسال کردم

شما تاج سر ما هستین زرین بانوی عزیز و گرامی
ممنون که اعتماد کردین و به جمع عزیزان پیوستین .

پونه سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 04:14

سلام عمو بهمن عزیز و مهربون
خیلی ممنون واقعا لطف کردید پیشنهاد منو تو وبلاگتون گذاشتید امیدوارم گروه خوبی داشته باشیم که البته با وجود شما و دوستان دیگه حتما همینطور میشه
دوستان اگر تمایل دارن می تونند شماره شونو به عمو بهمن هم بدن که ایشون شما رو عضو گروه کنند
باز هم ممنون از لطفتون

سلام بر شما خواهر خوبمون پونه خانم عزیز
منم امیدوارم گروه خوب و دلچسبی داشته باشیم و با همدیگه درس زندگی ، رسم وفا ،مهربونی و مهرورزی رو تکرار کنیم .

maneli سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 01:38

dadash bahman e azizam
shoma kheyliiiiiiii ba mehraboonitun mano sharmande mikonid
omidvaram layeghesh basham
rasty mojgan jun khuban?agha pesaraye gol chetoran?

مانلی عزیز و گرامی
راستش من ، مهربونی رو از مهربونی های شما یاد گرفتم
خدا کنه من ، شایسته ی محبت شما باشم
ضمنن خدارو شکر مژگان خانم و بچه ها خوبِ خوبن . ممنون از احوالپرسیتون .

maneli سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 01:04

salaammm
manam hastam

واااااااااااااااااااااااااای خدای من ...
دوست خیلی خیلی خوبمون مانلی عزیز و گرامی
سلاااااااااااااااااااااااااااااام مسافر همیشه مهربون و دور از وطن ...
باور کن خدا میدونه که چقدر از دیدن پیامتون خوشحال و متعجب شدم
ممنونم که مثه همیشه در کنار ما هستی و صد البته بودن در کنار شما ، یه گروه فوق العاده خوب و مهربون رو رقم خواهد زد ...
مانلی جان ،
چیزی که بیشتر از همه منو خوشحال کرد استفاده از اسم زیباتون بود
خدا میدونه چقدر دلم میخواست دوباره این اسم رو بنویسم و اونو تکرار کنم ...
بازم ممنون که اومدی .
برات مثه همیشه و بیشتر از همیشه آرزوی سلامتی و تندرستی رو دارم .

بهمن سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 01:03 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام پونه خانم عزیز
من اولین چراغ رو روشن میکنم . امیدوارم این بابی باشه برای ارتباط بهتر و صمیمی تر ماها با همدیگه .
البته این قول رو هم باید به همدیگه بدیم که مزاحم خلوت همدیگه نشیم .
موفق باشیم و تندرست .
برادر کوچیک شما
بهمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد