دریای زندگی

کفشهایم را می پوشم و در زندگی قدم می زنم ... من زنده ام و زندگی ارزش رفتن دارد ... آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم گوش ناامیدی را کر کند ... زندگی به سادگی رفتن است ! به همین راحتی ... زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...

دریای زندگی

کفشهایم را می پوشم و در زندگی قدم می زنم ... من زنده ام و زندگی ارزش رفتن دارد ... آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم گوش ناامیدی را کر کند ... زندگی به سادگی رفتن است ! به همین راحتی ... زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...

مهر و محبت...

سلام دوستان و همراهان عزیز و گرامی

مهربانو خانم عزیزمثل همیشه مهربانی کردهاینبار اما، از طرف مهربانوئی دیگر از خیل عظیم مهربانان کشور عزیزمون ایران...

به لینک زیر برید و خودتون رو از لذت یک کار خیر و خداپسندانه محروم نکنید...

هر سفر بزرگی با یک قدم کوچک شروع میشه... یک " یا علی"کافیه...

سعادتمند کسی که در این سفربزرگ، خودش رو با بقیه ی خیّرین همسفر و همطراز کنه...

بقول معروف: هم اینک منتظر یاری سبزتان هستیم...


بجنبید تا درهای مهر و محبت بسته نشدن...

نظرات 7 + ارسال نظر
پونی دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 12:14 http://pppooonnnyyy.blogfa.com

من هم از دور تشویقتون می کنم

مرحبا
آفرین
براوو
صاغول

baran یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 22:51

سلام اقا بهمن عزیز,,,همیشه و همیشه و همیشه گفتیم مسؤولین محترم کجان که ببینن هموطنای عزیزمون توی چه فقری دارن دست و پا میزنن مسؤولین محترم کجان که...همیشه دنبال مسؤولین گشتیم و هیچوقت خودمون رو مسؤول ندونستیم در مقابل همانی که برایش ابراز تاسف میکنیم و گاهی حتی ناراحت میشویم و باز میگوییم مسؤولین محترم کجان؟! چه میشد اگه حالا که همون مسؤولین سرشون با فلان کشورو کمک به فلان قحطی زده های فلان سرزمین گرمه خودمون یه استینی بالا بزنیم و یه گوشه کارو بگیریم شاید شاید شاید و باز هم شاید همونا که دوربین به دست رفتن و کمک های خودشون رو ثبت میکنن لنز دوربینشون رو کمی اینطرف تر مایل کنن و ببینن یکی هم هست توی مملکت خودشون ک از گشنگی پرتقال های له شده بازار تره بار رو با نون خشکه های در نونوایی به خورد بچه هاش میده تا هلاک نشن یکی نیست روی کوچه پس کوچه های کشور خودمون زوم کنه و غم انگیزترین و حتی تاثیر گذارترین مستند رو بسازه و ببینه یه بچه چه ذوقی داره برای پوشیدن کفش های کهنه و پاره ای که زن همسایه به او صدقه داده بود!به قول مهران مدیری دیدم که میگم و هزار بار ارزو کردم کور بودم و نمی دیدم همیشه گفتن چراغی به خانه رواست به مسجد حرام است و هنوز هم نفهمیدم این ضرب المثل کجا میخواد کارایی داشته باشه

سلام باران عزیز
نگران نباش مسئولین عزیز همین دور و ورا هستن... جای دوری نرفتن

سهیلآ یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 19:06 http://fortuna.blogfa.com

عمو بهمن پسرتونو بدین من خودم مرتبش کنم ,جانفشانی میکنم براتون

شما روشهاتون رو برا دختر خانومتون اجرا کنید اگه جواب دادن اونارو کتاب کنید بعد یه جلدشو به من بدین خودم اونارو روی آقا حسین پیاده میکنم...( شاید اینطوری تونستم یه جلد کتاب ازتون بگیرم...)

نسرین یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 02:07 http://yakroozeno.blogsky.com/

وقتی مسئولین اصلی خواب اند، چشم و گوش های ما غیر مسئولین باید مرهمی بذارن

نسرین بانوی عزیز
ابوذر غفاری، یکی از یاران جسور و انقلابی پیامبر اسلام(ص)جمله ای داره بسیار شنیدنی... ایشون میگن اگه انسانی فقیره باید بر مردم بشوره و اعتراض کنه...! و شاعر همین جمله ی ایشون رو به شعر چنین سروده:
در شگفتم از کسی کو فقر را در خانه میبیند
لیک با شمشیر بر مردم! نمیشورد...
نمیدونم.شاید زمان پیغمبر هم مسئولین در خواب ناز تشریف داشتن...

ونوس جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 23:23 http://calmdreams.blogfa.com

سلام
خیلی هم عالی
بااجازتون من همین دور و بر خودم کمک کردم و انشالا همه بچه های دنیا با دل خوش و ذوق و شادی برن مدرسه

نگین جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 16:35

سلام بر آقا بهمن عزیز و ارجمند و ممنون بابت اشاعه کار خیر و انسانی

اگه هر کدوم از این آقا زاده ها به سهم کمتری(!) از بیت المال راضی میشدن، اینهمه فقر و فلاکت تو مملکت موج نمیزد ...
لعنت به باعث و بانی این وضعیت ..
لععععععععععنت ......

خدا هم که ماشاالله! صبوووووووووور ...

ماشاالله صبووووووووووووورررر...

سُهیلآ جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 14:04 http://fortuna.blogfa.com/

چقد بده دیدن این چنین صحنه هایی
کاش منم داشتم و کمک میکردم
متاسفانه چن وقتی بیکار میباشم

مهم دلتونه که با اوناست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد