دریای زندگی

کفشهایم را می پوشم و در زندگی قدم می زنم ... من زنده ام و زندگی ارزش رفتن دارد ... آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم گوش ناامیدی را کر کند ... زندگی به سادگی رفتن است ! به همین راحتی ... زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...

دریای زندگی

کفشهایم را می پوشم و در زندگی قدم می زنم ... من زنده ام و زندگی ارزش رفتن دارد ... آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم گوش ناامیدی را کر کند ... زندگی به سادگی رفتن است ! به همین راحتی ... زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...

اربعین عشق...

اربعین عشق

عزیزی میگفت: اگه یه بار، فقط یه بار، یه لقمه از سرِ سفره ی آقا  بخوری، دیگه هر سفره ای به دلت نمیچسبه...

و عجب حرفی زد اون عزیز!

امسال با اوضاعی که پیش اومده و ناامنی های گسترده در منطقه و عراق، تصمیم به رفتن نداشتم ولی نتونستم مقاومت بکنم! با زبون میگفتم حرفشو نزن و به دل خدا خدا میکردم که زودتر راهی بشم...

و بالاخره ظاهراً داریم راهی میشیم... انشاالله

نمیدونم چی پیش میاد ولی هر چه پیش آید خوش آید...

پسرم میگه: اصلاً درکتون نمیکنم! آخه اینم شد فاز!؟ توی این بمب و بمبارون دنبال چی میگردین!؟

خب، راستش حق با اونه، ولی منطق دل با منطق عقل فاصله ای داره از زمین تاااااااا...

( یه طوری حرف میزنم انگار سالها ریاضت کشیدم و عارف فی الله شدم!!! )

خیر از این خبرا نیست! فقط نمیدونم چه سرّیه که دلم میخواد راهی بشم... خودمم نمیدونم چرا...!

بهر حال اگه قسمت به رفتن شد، و عمری برای بازگشت باقی، گزارشی از این سفر خواهم نوشت...

وگرنه...

برام دعا کنید که سخت محتاج دعای شما خوبان و عزیزان هستم...

حلالم کنید و...

دیگر هیچ...!

نظرات 28 + ارسال نظر
پونی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 13:06 http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
خوشحالم هنوز استوار و پا برجا چون کوه دماوند هستید

ولی
داداش از قدیم گفته اند
یه بار جستی ملخک ، دوبار جستی ملخک آخر به دستی ملخک،

نکن این کار رو با خودت و با ما

بالاخره که چی!؟
آخر به دستیم! چه الان ، چه سال دیگه، و چه سالهای بعد...

نادی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:27

سلاااآااام
خوبید دوست گرام
زیارت قبول
خداروشکر که به سلامتی برگشتید..خداروشکر

سلاااااااااااام بر خواهر عزیز و همیشه گرامی ام نادی منادی حق
ممنونم از شما و احوالپرسیتون. خیلی مریض احوال بودم که خدارو شکر الان یکی دو روزه بهترم.
انشاالله اگه مشرف نشدین نصیبتون بشه و اگه سعادت و توفیق داشتین بازم طلبیده بشین انشاالله.

هدیه خانم هستم^_^ جمعه 5 آذر 1395 ساعت 20:07

خدا رو شکر که بهترینحداقل از انفجار ک بهتره تب و لرز

اون که بعله...!!!

هدیه خانم هستم^_^ پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 23:33

عمو بهمن کجایی پ؟؟؟

باور کن از دوشنبه که اومدم ایران بشدت کسالت دارم تا امروز جمعه که کمی بهتر شدم. تب و لرز و سینه درد و سرفه و استخوان درد و عرق کردن های پیاپی و...

tarlan پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 21:07 http://tarlantab.blogsky.com/

سلام
سفرتون بسلامت
منتظر سفرنامتون هستیم

سلام بر ترلان خانم عزیز و گرامی
ممنونم از شما و انشاالله سفرنامه اربعین عشق با قلم شکسته ی بنده تقدیم خواهد شد.

زئوس پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 09:37

سلام و زیارت قبول
بیصبرانه منتظر سفرنامه هستیم

سلام زئوس بانوی عزیز
ممنونم از شما و محبتهای شما. انشاالله مطالبم مفید فایده باشند.

نگین شیراز پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 00:17

سلام و درود بیکران بر مسافر کربلا، آقا بهمن عزیز و گرامی

آقا مسافر ما دیشب برگشت، شما چطور؟
البته حدس میزنم برگشته باشید و فعلاً مشغول پذیرایی از مهمانان عزیز باشید

منم زیارت قبول میگم و امیدوارم حوائجتون به بهترین شکل برآورده بشه .. انشاالله

سلام بانوی بزرگوار
منم روز دوشنبه برگشتم. از همون روز بشدت مریض شدم... بشدت. توان حرکت نداشتم تا امروز که جمعه است کمی بهتر شده ام.
انشاالله با کلی عکس و فیلم و مطلب در خدمت خواهم بود.

زرین چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 15:12 http://zarrinpur94.blogfa.com

منم مثل پسرتون اصلا درک نمیکنم..
ولی از اینکه به حرف دلتون گوش گردید خوشحالم وبراتون ارزوی سلامتی میکنم...امیدوارم زیارتتون قبول باشه وبسلامتی برگردید وبرامون تعریف کنید..انگار همین دیروز بودکه سفرنامه نوشته بودید .....پشت وانت و بیراهه وخونه عراقی ها
تازه گفتید که برای منم مخصوص دعا کردید وگفتید زرین ومشکلاتش....

سلام زرین بانوی گرامی
انشاالله این زیارت نصیبتون بشه و شماهم راهی بشین.
امسال هم برای همه ی دوستان عزیز دعا کردم البته اگه دعای منِ روسیاه مقبول باشه

پژمان چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 07:55 http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام برادر
زیارت قبول.عاشق شدن رو باید یاد آقا پسرتون بدید. منطق عاشق از تمام منطق ها جداست

سلام بر پژمان عزیز
زیارت شما هم قبول حضرت حق انشاالله

خلیل یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 23:18 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام،

امیدوارم شاد و شنگول برگردی کربلایی و این نامه به امام جسین و جوابش را بخوانی.

نامه به امام حسین اینجا:

امام حسینا! مرا ببخش که به زیارت ات نمى آیم!؛ ف. م. سخن..http://news.gooya.com/politics/archives/2016/11/220251.php

جوابش :
پاسخ جناب آقاى امام حسین علیه السلام به نامه انتقادى ف.م.سخن

http://news.gooya.com/politics/archives/2016/11/220289.php

سلام جناب خلیل خان عز یز
ممنون از شما و محبت شما.
خوندم و متاثر شدم... حرفی برای گفتن ندارم

نگین شیراز یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 15:35

سلام بر کربلایی بهمن خان عزیز و گرامی

ظاهراً بین نجف و کربلا 1450 تا ستون هست که فاصله بین هرکدومشون 50 متره ...
دیشب امید ما (پسرخواهرشوهرم) میگفت تا ستون 950 اومدیم و فردا (یعنی امروز) بقیه شو میریم انشاالله ...

شب رو در منزل یکی از عراقی ها مونده بودن، عکس فرستاد برامون که صاحبخونه یک سفره شامی براشون پهن کرده بود که خود اوباما تو کاخ سفید پهن نکرده تا حالا
میگفت اینا ایرانی ها رو خیلی دوست دارن ...

الهی که همه تون بسلامت برگردید و کلی سفرنامه و تعریف ها و عکس های خوب خوب برامون سوغاتی بیارید

سلام بر نگین همیشه درخشان شیراز
اطلاعاتتون درسته. خیلی به ایرانی ها احترام میذارن و پذیرائی در حد لالیگاست...
انشاالله کمی حالم خوب بشه و رفع کسالت بشه کلی مطلب و عکس و فیلم براتون میذارم حالشو ببرین

زئوس شنبه 29 آبان 1395 ساعت 17:37

سلام بر عمو بهمن مهربان و عزیز
خوش برگردی برادر

سلام و ممنونم از شما
خدارو شکر خوش برگشتیم

هدیه خانم هستم^_^ شنبه 29 آبان 1395 ساعت 08:38

راستی عمو بهمن مراقب باش منفجرت نکنن

خوشبختانه منفجر نشدم

هدیه خانم هستم^_^ شنبه 29 آبان 1395 ساعت 08:35

ایشالا سالم برین سالم هم برگردین عمو بهمن جان

ممنونم از شما و دعای برخواسته از اعماق وجودتون.( چون دعاتون حسابی به دلم نشست)

نگین شیراز جمعه 28 آبان 1395 ساعت 13:07

ای خدا از دست این پونی عزیز که هیچوقت از شوخی کم نمیاره
پونی جان، یه دور از جونی، خدای نکرده ای، چیزی ، بالام جان!!

آقا لازم به ذکر است که!! پسر خواهرشوهر منم طی یک اقدام ضربتی!! با تنی چند از همکاران دیروز صبح راهی کربلا شد ...
زنگ که زد خداحافظی کنه، من اشکم در اومد، آخه عین پسر خودم برام عزیزه و دوستش دارم ..

و راستش خیلی خیلی نگرانشم ولی سپردیمش به خدا و امیدوارم سلامت برگردین همه تون ...

پسرم همین چند دقیقه قبل باهاش تلفنی حرف زد و ایشون گفت که حالمون خوبه و در یکی از موکب های بین راهی داریم کباب صلواتی میخوریم!!!

اگه قراره بادمجون بم با یه آفت از پا در بیاد که دیگه بادمجون بم نیست...
انشاالله همه ی زوار و همه ی مسافرا در هر گوشه ی دنیا به سلامت به مقصد برسن.

کودکانه هایم چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 19:16 http://behappy.blog.ir

سلام
کربلا رو باید تجربه کرد تا فهمید!
یه چیز عجیبی داره که فهمیدنی نیس!فقط حس کردنیه!

البته پیاده رفتن رو اصلا نمیفهمم!شاید چون هیج وقت تجربه نکردم!به نظرم کربلا رو باید از کوتاهترین و سریعترین راه رفت و هر چه زودتر رسید!


سفرتون بی خطر و پر از استجابت

سلام بر خواهر خوب و مهربانم
بله درسته، همونطور که کربلا رو باید تجربه کرد تا فهمید، پیاده روی کربلا رو هم باید تجربه کرد تا فهمید.
ممنونم از شما و دعای خیرتون

پونی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 18:49 http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
ایشاللا به سلامتی و خوشی بروید و برگردید و البته سفری پربار باشه و مشقت بار براتون نباشه
اگر هم به لقاالله پیوستید، روحتون شاد و یادتون گرامی و پر رهرو باد!

درود بی کران بر پونی همیشه خندان
ممنونم که در حیاتم برای مماتم فاتحه خوندی
خدارو شکر به خوبی و خوشی رفتیم و با کلی کسالت و بیماری و آنفولانزا برگشتیم...

نادی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 11:50

سلام به "مرات"عزیز
ممونم از حال خوشی که با پیامت در من ایجاد کردی امیدوارمکه توفیق زیارت و اجابت دعا نصیبت شود..آمین

نادی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 11:44

سلام
خوشحالم که باز توفیق دیداریار نصیبت شده...
شنیدی که میگن هر که طاووس خواهدجور هندوستان کشد..
عارف شدن یک دعوته لبیک گفتن شما مهم است که پادر رهی صعب العبور میگذاری بی آنکه دست و دلت بلرزه..

دعامون کن...
سبزی قرین راهت باشد

سلام بر نادی عزیز
ممنونم از شما و محبت های خواهرانه ی شما...
حالا کو تا ما در مسیر حق گام بر داریم...
ترسم نرسم به کعبه...
ملتمس دعای خیر شما هستم

مهربانو سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 13:18 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام داداش بهمن جان
حقیقت رو باید بگم :
منم مثل پسرجان شما فکر میکنم و درک نمیکنم . ولی به عقیده و عشق قلبیت احترام میذارم و امیدوارم سفر معنوی پر از خاطرات خوب داشته باشید و با سلامتی برگردی برامون بنویسی .
درپناه خدا باش دوست من

سلام مهربانو خانم جان
یه روز همین پسرم،آقا حسین رو عرض میکنم، گفت:
من اصلاً اونائی رو که برای عقیده شون کشته میشن رو درک نمیکنم...من که اگه روزی در این شرایط قرار بگیرم مرگ رو انتخاب نمیکنم!
بهش گفتم:
حسین جان، عقیده که فقط خدا و پیغمبر نیست! عشق به خانواده هم شاخه ای از عقیده است... اگه خدا اون روز رو نیاره! خونواده ات اسیر دست عده ای جانی شد، اونارو ول میکنی و بخاطر کشته نشدن بی خیالشون میشی...؟
سکوت طرفین باعث شد که بحث ادامه پیدا نکنه.
مهربانو خانم عزیز،
سالها قبل اصلاً اعتقادی به این رفتن ها نداشتم، سال قبل رفتم و حال خوشی بهم دست داد که امسال دارم با کله میرم تا ببینم بعداً چی پیش میاد...
و از اینکه به عقاید دوستانت در هر زمینه ای احترام میزاری از میزان درک و شعور اجتماعی بالای شما حکایت داره و این باعث افتخار ماست

مامان نازدونه ها سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 08:41 http://nazdooneha.blogfa.com

سلام بهمن خان
انشالله سفرتون به خوشی انجام بشه (:

سلام بر شما و بر خانواده ی محترم شما
خیلی ممنونم از شما .

مرآت سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 07:09

ما را به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحر خیز که صاحب نفسانند
*****************************



دلم تنگ است برای خواندن تابلوهای کیلومتری کربلا ..
برای گذشتن از پیچ ها و روبرو شدن با بین الحرمین ..
برای آن قدمهایی که هر لحظه آرامتر میشد و قلبی که ضربانش به گوش میرسید ..
دلم هوای آن اذن دخول با هق هق را دارد ..
هوای آن نمازهای شکسته ایی که میان غلغله ی جمعیت میخوانم و بعد کفش به دست راهی داخل میشوم ..
دلم یک ذره شده برای اظطراب لحظه های نزدیک شدن تا رسیدن و برای ایستادن با گریه و دست به سر گرفتن هایم وقت نگاه به ضریح ..
دلم حتی تنگ شده برای بوسیدن "درب وردی"و سر گذشتن و رسیدن به "حریم ملائک"
سرت را درد نیاورم مولاجـــــان ..
من دلم پر زده برای یک پیاده روی تا کربلای دلها ..
آقا جان ... نمیخوانی ام ؟؟

السلام علیک یا ثار الله ......

سفرتون بخیر

التماس دعا ..

السلام علیک یا ثار الله وابن ثاره
چقدر پیامتون تاثیرگذار بود و چقدر سعی کردم که موقع خوندنش جلوی ریزش اشکهام رو بگیرم...
انگار تمام لحظه هارو درک کرده این.مو به مو...
پیام شما منو به یاد اویس انداخت
همونی که پیامبر رو ندید و پیامبر در نبودش بوی بهشت رو استشمام کرد...
و چه بسا با این همه عشق و علاقه و ارادت ، حضور روحانی شما بیشتر و بهتر و پررنگتر از حضور جسمانی من و امثال من باشد که حتماً هست...
انشاالله هر چه زودتر بین الحرمین، حضوراً دعای گوی دوستان باشید...
بازم ممنونم از پیام زیباتون

نگین دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 22:22

انشاالله که بسلامت برید و انشاالله بسلامت برگردید انشاالله

(لطفا یه ماشین حساب بیارید و انشاالله ها رو حساب کنید)

مشتاقانه منتظر بازگشت شما و سفرنامه مصور هستیم

نیازی به ماشین حساب نیست!
چند بار شمردمشون، سه تا بودن ،در شمارش و بیشمار در معنا
ممنونم از شما که تحت هر شرایطی با امواج مثبتی که میفرستین همه رو شارژ و پرانرژی میکنید...

معلم کوچولو دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 18:59 http://moalem-ko0cho0lo0.blogsky.com/

ان شاالله به سلامتی برین و برگردین
التماس دعا

ممنونم از شما و محتاج دعای شما خوبان و عزیزان هستم

غریبه دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 11:18

سلام بر عمو بهمن
سعادتی است که نصیب هر کسی نیست خوش به حالت
دیروز هنگام رانندگی و شنیدن اخبار گوینده ی خبر از خروج یک میلیون نفر از مرز خبر داد
همین طوری با شنیدن خبر اشکم جاری شد
دور وریمون خیلی ها رفته و تعدادی هم در شرف رفتن اند
خیلی ها پیشنهاد دادند که همسفرشان باشم اما سفر تنهایی را دوست دارم چون سنم بالاست و با جوان ها رفتن برایشان درد سر دارد
ان شاالله اگه قسمت بشود بعد سفر برنامه ریزی می کنم
التماس دعا

سلام بر استاد خودم
انشالله خدا نصیبتون کنه و شما هم راهی بشین انشاالله
ضمناً اینم بگم که سن بالا مانعی نیست. عشق انرژی موتور محرک شماست که خدارو شکر شما به وفور دارین

نسرین دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 10:19 http://yakroozeno.blogsky.com/

چرا با موج منفی نوشتین بهمن جان؟
برید سفر سلامت
بر هم می گردید و گزار هم می نویسید

منتظرتونم
سفر خوش

روزگاره دیگه! هیچی معلوم نیست...
انشاالله همه ی مسافرای کره ی ارض در هر نقطه، با سلامتی به مقصدشون برسن... ماهم همینطور.
ممنونم از شما بینهایت

خوب خوان یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 22:28

با خوب خوان، خوبتر بخوانید! آخرین اخبار در حوزه های ورزشی، تکنولوژی، سلامت، فرهنگ و بهترین ویدئو های روز را از طریق خوب خوان دنبال کنید - khubkhan.ir

سمیرا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 22:26

اشک تو چشام جم شد

تو رو خدا تو رو خدا زیااااد دعا کنید مارو

اگه لایق باشم! حتماً دوستان عزیز رو فراموش نخواهم کرد.
امیدوارم شما هم قسمتتون بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد